Mad men

Nu har jeg set de første tre sæsoner af Mad Men og savner allerede Don og det øvrige slæng. Det sker, at jeg følger med i en serie på TV, men ofte synes jeg, at det er træls af være afhængig af at se noget på et bestemt tidspunkt en fast ugedag, så jeg ofte ryger hurtigt af. Men serier på DVD er en genial opfindelse. Skønt selv at kunne styre, hvornår det passer at se noget velskrevet og godt tv og ofte passer det fint med et enkelt afsnit og ikke med noget af spillefilmslængde. At det så ofte ender med, at jeg lige snupper et afsnit mere, er jo en helt anden historie. Imens jeg venter på sæson 4 af Mad Men, vil jeg forsøge mig med The Wire, som skulle være ret fantastisk. I kø står også Lost, som jeg har lovet at se med min datter og Sopranos. Så ingen tvivl herfra den amerikansk tv serie er rykket ind i mit hjem, og jeg tror, det er for at blive.

Skriv et svar

