Skøn gåtur i vinterkulden

Jeg holder rigtig meget af vinter, når vinteren er som nu med kulde, sne og sol fra en skyfri himmel. Jeg har netop været ude at gå en to timer lang tur i Frederiksberg Have og Søndermarken med en rigtig god veninde. En tur, hvor vi har nydt det smukke landskab – begge parker er virkelig smukke i disse dage – hinandens selskab og en god og dyb grund snak. En god snak, som rækker dybere end bare om løst og fast, arbejde og madpakker, men om det der rører sig inderst inde og om det, der kan være svært. Det føles godt med sådan en snak og kombinationen med at gå samtidigt er god og rar. Hjemvendt med røde kinder føler jeg mig atter rig ved tanken om, hvilke vidunderlige mennesker, jeg har i mit liv. Nu står den på varm kakao med børnene og hygge denne sidste feriedag.

Skriv et svar

