Julens kreation

Jeg var alene i juledagene. Som udgangspunkt var det min hensigt at arbejde og få styr på min bogreol, der er et sandt kaos af bøger, der mangler et sted at stå, men da dagene kom, var det jeg egentlig trængte til, at slappe af og lade op, og det er vel i bund og grund også det, der er hensigten med en ferie. Så i stedet for at være flittig ved computeren og med støvkluden, har jeg læst, set Mad Men – er nu gået i gang med sæson 2 og er stadig meget begejstret – og strikket. Jeg har fået strikket dette halstørklæde, det har endnu ikke en ejer, men det skal det jo nok få og jeg er allerede gået i gang med et nyt. Jeg har atter mine skønne børn hjemme. Vi har sammen haft projekt se/gense Pagten. Sidste års julekalender, som jeg aldrig havde fået set. Imens vi har set afsnit efter afsnit, har jeg været flittig med strikkepindene. Det er en rigtig god julekalender. Og jeg har i det hele taget nydt disse december aftener med mine børn, hver aften har jeg prioriteret at se dagens julekalender med dem og det har været vildt hyggeligt at fortsætte efter den 24. Nu er vi også færdige med Pagten, men vi finder nok på noget nyt og min søn og jeg skal snart i gang med en ny bog, vi kan læse sammen.

Skriv et svar

