Julehygge

Jeg er gået på tidlig juleferie og har besluttet, at det skal være en ferie med plads til ro og hygge. Og det starter godt. I dag har jeg fået læst, løbet en god tur i kulden og været på julemarked i Tivoli med børnene. Da vi kom hjem kolde og trætte, så vi de to første afsnit af sidste års julekalender – Pagten – som var børnenes adventsgave i dag. Jeg fik ikke set den sidste år, men har hørt så meget godt om den. Og jeg nyder roen og fællesskabet ved at se den sammen. At dele oplevelsen og glæden med børnene. For mig er det den slags, julen handler om, så nej tak til stress og jag. Vi når det, vi når, vigtigst er det, at vi har os selv med, ellers er der jo ikke meget sjov ved det og så kan det vel egentlig være ligegyldigt.

Skriv et svar

