Fantastisk julegave

Jeg har en veninde, som jeg har kendt, siden jeg var 6 år, fra da vi kom i børnehaveklasse sammen. Vi har holdt sammen lige siden, i perioder har vi set rigtig meget til hinanden og i perioder har der næsten ingen kontakt været. Nu ses vi for lidt til hinanden, men vi er ikke i tvivl om venskabet og at vi er der for hinanden. I går kom hun forbi mit arbejde for at aflevere min julegave, som hun bad mig åbne med det samme. Julegaven var dette fantastiske krybbespil, hendes bonussøn på 13 selv har fundet på og lavet. Jeg er vildt imponeret. Det er godt og originalt fundet på og utrolig flot udført. Det er en gave, der fremover vil præge vores jule-oppyntning. Jeg mangler bare at finde den helt rigtig plads. Af hjertet tak.

Skriv et svar

