Så er Mad Men også rykket ind hos mig

Det er ikke os alle sammen, der er lige hurtige. Jeg har flere gange fået anbefalet tv serien Mad Men, og har indtryk af, at jeg er en af de ganske få mennesker i Danmark, som ikke allerede er afhængig af serien. En serie, som har påvirket modebranchen og i det hele taget har været med til at sætte 1960’erne på dagsordenen. Selv i TV-Avisen har de omtalt den. Men ja, jeg har bare ikke fået set den, men da jeg så i går kom forbi en Fona, købte jeg første sæson. Her til aften har jeg så set de fire første afsnit. Og jeg er allerede overbevist. Der sker ikke vildt meget, men stemningen, humoren og historien er bare i orden. En forgangen tid, som trods alt ikke ligger så forfærdeligt mange år tilbage. Jeg glæder mig allerede til at se endnu et par afsnit i morgen og er vist nødt til at have fat i sæson 2, inden jeg går på juleferie. Du kan få en lille forsmag her.

Skriv et svar

