Adventsgaver

Min skønne datter har foræret mig en adventskalender. Sidste søndag fik jeg en pose fyldte chokolader – mums de var gode. I dag fik jeg et bokssæt med Nynne serien. Jeg glæder mig til, at vi skal se den sammen. En kære veninde har også lavet en adventskalender. I søndags fik jeg denne skønne pude. Og i dag denne fine pakke, i hvilken der var en gris, en pakke fine servietter og to hjemmesyet hjerter. Min veninde er vildt kreativ og jeg nyder hendes gaver. Hun har også er ret skøn blog, Prebens datter.

One thought on “Adventsgaver

  1. Tak for de søde ord, kære veninde!
    Håber du har haft en dejlig dag hos familien.
    Har været ved tasterne, ville rigtig gerne sætte billeder ind, men syntes det er MEGA besværligt! Men symaskinen og jeg smiler om kap og Mindstemanden er lykkelig 🙂
    Adventsknus fra Marie

Skriv et svar

