Fantastisk gave – 1000 tak

Her til morgen har jeg fået den mest fantastiske kalendergave. En gave, der kommer til at pryde mit håndled – jeg glæder mig til at tage det smukke armbånd i brug. Jeg har fået det af kvinden bag Englegården, endnu en skøn blog og jeg takker for gaven. Jeg er utrolig glad for den. Det er så flot et armbånd. Og jeg takker Unikakarina for at sætte den kreative pakkekalender i gang. Tænk at starte dagen med at få så flot en gave fra en helt ukendt kvinde. Og snart skal jeg sende min gave ud i verden til en anden for mig ukendt kvinde. Håber, den også må gøre lykke selv om mine evner ud i det kreative er mere begrænset. Men ideen og tanken er der. At være med i legen giver en god følelse af overskud og glæde.

Glædelig 1. december!

One thought on “Fantastisk gave – 1000 tak

Skriv et svar

