Ih, hvor spændende

Som jeg tidligere har skrevet, deltager jeg i Unikarinas kreative pakkekalender. I dag kom min pakke. Jeg er nemlig så heldig, at jeg skal åbne den 1. december. Nu vil jeg lægge pakke et sted, så jeg ser den hver dag og med spænding vente til det bliver den 1. og jeg må se, hvad der er i. Dejligt at mærke denne barnlige glæde og spænding. Jeg har endnu ikke helt styr på den pakke, jeg skal sende af sted, men har en idé om, hvad det skal være, men mere om det senere.

Skriv et svar

