På den anden side af BogForum

Så er dette års BogForum overstået. Jeg var der hele fredagen og havde en rigtig god dag. Fik hilst på en masse mennesker, fik battle med Torben Weinreich om hans og Kari Sønsthagens bog: Værker i børnelitteraturen, holdt møder og nydt de mange bøger. I går holdt jeg fri og i dag var jeg så forbi igen. Jeg har ikke det endelig besøgstal, men rigtig mange mennesker har lagt vejen forbi Forum, hvilket jeg ser som en sejr for bogen, om de så kommer pga. de mange forfattere, der gæster messen, for bøgerne eller en kombi af de to er jo ligegyldigt. Det er bare dejligt, at bøgerne og deres forfattere kan trække så mange mennesker en regnfuld november weekend! Selv kom jeg også nogle bøger rigere hjem. Fredag købte jeg Anne Pedersens Snemanden, en vidunderlig tekstløs billedbog og i dag blev det til Ingo Schulzes Adam og Evelyn og Rolf Lapperts Svømme hjem, to romaner jeg glæder mig til at læse, når jeg er færdig med Kim Blæsbjergs Labyrinten.

3 thoughts on “På den anden side af BogForum

  1. TAK!!! Hvor pinligt. Du har jo helt ret og jeg er faktisk også selv i gang med den og deler så absolut din begejstring!! Ved ikke lige, hvordan jeg fik den gale titel i halsen. Ved du, at der på youtube er en video, hvor Kim Blæsbjerg fortæller om bogen?

Skriv et svar

