På besøg på Julia Lahmes blog

Kender du Julia Lahme? Julia er en ret skøn kvinde, der ikke er bange for at dele selv det inderste med os. I september udkom hendes seneste bog Sandheder fra en løgner, som jeg på det varmeste kan anbefale. Den er ærlig og tankevækkende og den viser, at der ikke er nogen af os, der er lavet af jern, vi har alle stærke og svage sider, og det er jo netop det, der gør os til mennesker, det er til at holde ud at være sammen med. Så besøg Julia Lahmes blog her og læs bogen.

Og som det fantastiske overskudsmenneske Julia er, har hun besluttet, at hun her i efteråret vil præsentere en række kvinders blogge. I dag er jeg den heldige. Jeg er utrolig glad for, at jeg er blandt de udvalgte, det får mig til at føle mig som noget ganske særligt, og det er jo en ganske rar følelse, så tak til Julia! Se Julias fine reklame her.

One thought on “På besøg på Julia Lahmes blog

Skriv et svar

