Come Together på Gasværket – en fantastisk oplevelse

Jeg har været så heldig, at jeg her til aften blev inviteret med en kær veninde til premieren på Come Together på Gasværket. Og hvilken oplevelse. En fantastisk fortolkning af de velkendte og elskede Beatles numre, en imponerende fremførelse og scenografi – wauw. Det er en forestilling, der går lige i blodet og jeg tror, det varer et stykke tid, før den helt slipper sit tag i min krop, men det gør intet, for det var virkelig en af den slags oplevelser, som jeg ikke ville have været foruden. En oplevelse det er svært at sætte ord på.

Skriv et svar

