Vidunderligt bryllup

I går var jeg til bryllup hos et par, som betyder uendeligt meget for mig. Jeg har egentlig kun kendt bruden i fem år, men fra den første dag jeg mødte hende, fik hun en meget stor plads i mit hjerte, og det samme gjalt, da jeg mødte gommen. De to betyder så uendelig meget for mig, at der egentlig ikke rigtig er ord for det. Og derfor var det så utrolig dejligt at være med til at fejre dem i går. Og lytte til mange gode og personlige taler, der alle var et bevis på, at de er noget ganske særligt. Især velsignelsen i kirken var noget helt specielt og meget personlig – præsten har kendt dem længe, så det kan ikke have været nogen enkelt opgave at løfte, men hun gjorde det mere end fantastisk godt. Så atter hjemvendt fra det jyske, er jeg træt, men også meget glad – Af hjertet tak for mennesker som de to.

Skriv et svar

