Små kreationer

Jeg holder egentlig ret meget af at være kreativ, det sidste halve år er det bare ikke blevet til ret meget, i stedet har jeg fået læst rigtig mange gode bøger. Men nu skal jeg i gang igen. Jeg skal have fundet en rytme, så jeg både får læst og får lavet lidt på de mange kreative projekter, jeg drømmer om at gå i gang med. Og de skal ikke kun sættes i gang, de skal også afsluttes. De sidste par aftener har jeg hæklet armbånd og lavet ringe af bitte små rørperler. Dejligt at være tilbage i det kreative humør. Og så nyder jeg at surfe lidt rundt og lade mig inspirere af de mange gode DIY blogs.

3 thoughts on “Små kreationer

  1. Hej – hvor fint! Det klør i den grad også i min kreativitet og nu hvor jeg ikke har kunnet noget som helst flakser ideerne om hovedet på mig! Men jeg har jo også en symaskine der venter 🙂
    Skal du gå til syning? Håber det kunne lykkes at vi snart lavede en kreadag – sammen. Det kunne være så dejligt og skønt.
    Om et døgnstid tager vi mod fastlandet og kl. 17.27 skal vi med toget mod København. Det bliver faktisk helt skønt tror jeg. Mange knus og tanker fra Marie

Skriv et svar

