Shrek den lykkelige

I dag var vi inde og se Shrek den lykkelige. Hvor den første Shrek film var fantastisk, sjov, nytænkende og i det hele taget genial og 2’ren bar den nogenlunde hjem, så var 3’ren og nu også 4’ren store skuffelser. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg havde regnet med, udover at jeg havde håbet, at jeg ville blive positivt overrasket og at Shrek den lykkelige blev et værdigt “Sidste kapitel”, men det blev det ikke helt. 3’ren var så ringe, at jeg stort set har glemt den, denne var måske en smule bedre, men ikke meget. Der blev grinet og smilet, men det er bestemt en film, vi godt kunne have været foruden. Så mon ikke, det er meget godt, at det var den sidste, hvilket man næsten må gå ud fra, da den har fået undertitlen “Sidste kapitel” og da rulleteksterne var udstyret med referencer og små  tilbageblik til de foregående. Sløjfen er bundet….

Skriv et svar

