Guldbryllup

 

I går fejrede vi mine forældres guldbryllup. Kære venner – venner, der har været der de fleste af årene, kom og spiste morgenmad med dem og om aftenen havde de valgt at lade sig fejre af de nærmeste. De nærmeste var børn, svigerbørn og børnebørn, som i min familie alene tæller 20 mennesker, dertil kom min fars to søstre og deres ægtefæller og et enkelt vennepar. Det var en rigtig hyggelig aften, mine forældre blev fejret og familien fik endnu en hyggelig stund sammen. 50 års ægteskab er længe og noget mange af os ikke kommer til at opleve, men egentlig ganske berigende, når det sker, og især når livs gnisten stadig er intakt og det er den hos mine forældre.

Skriv et svar

