Lykken er

at have to dejlige børn. Det er min fødselsdag i dag. Planen var, at den skulle fejres med familien i går – jeg har en ganske stor en af slagsen, så for at gøre det en smule enkelt havde jeg inviteret til kaffebord. Jeg havde tænkt mig at overraske med et udvalg af forskellige hjembagte lækkerier, men ak og ve, endnu en gang slået i gulvet af en yderst led migræne. Jeg har har lidt af migræne i 15 år, men må erkende, at jeg endnu ikke har lært at acceptere den. Hver gang et anfald er bekæmpet, håber og tror jeg på, det var det sidst – naivt måske eller også bare ren overlevelse… Så altså ingen fødselsdagsfejring med familien i går og en træt og noget mast Anette i dag, men så er det jo lige det med, at lykken er at have to børn som mine. Blev vækket i morges med flag og gave på sengen. Et meget smukt halssmykke. Sammen tog vi til Valby, hvor vi spiste en skøn brunch på Cafe Phenix. Og da vi kom hjem fik jeg den smykkeste buket hvide roser. Senere på dagen skal vi traditionen tro have hjemmebagt jordbærkage, så lidt fødselsdag bliver det alligevel til. Lykken er mine to kære børn….

One thought on “Lykken er

Skriv et svar

