To charmerende og velskrivende mænd

Så snart det overhovedet var muligt, læste jeg Morten Ramslands nyeste roman, Sumo brødre. Og mine meget høje forventninger blev ikke skuffet, tværtimod. Det er en skøn roman. At jeg aldrig har læst Jens Blendstrups bøger, fandt jeg ud af var en kæmpe fejl, da jeg 17. maj var til Forfatter-Karavane  på LitteraturHaus. En fejl jeg hurtigt fik rettet op på. Gud taler ud og den helt nye Bombaygryde, kan begge på det varmeste anbefales. Og nu har Ramsland og Blendstrup besøgt Klaus Rothstein i Forfatterstemmer på DR K. Se udsendelsen her og læs derefter bøgerne, hvis du stadig har dem til gode – gode læseoplevelser venter forude.

Skriv et svar

