Hvor svært kan det være?

Jeg tror ikke, jeg er den eneste, der nød weekendens sol og varme. Efter en så vidunderlig weekend, hvor man kunne sidde ude til sent på aftenen uden at være iført polardragt, føltes det endda helt ok med mandagens heldagsregn og dejligt var det at konstatere, at solen så atter var tilbage i går. Og dejligt er det med de mange parker og grønne områder, hvor man kan søge hen, hvis man ikke selv har en have. Jeg forstår bare ikke, hvorfor det er så svært at samle sit affald op og smide det i en skraldespand. Her til morgen løb jeg en lille tur i Frederiksberg Have. Den ene plæne var fyldt med plastikposer, engangsemballage etc. Jeg forstår det virkelig ikke. Jeg forstår ikke, at det føles ok at efterlade sit affald….

Skriv et svar

