Hygge i gården

Jeg savner rigtig meget at have en altan eller en lille bitte have, der er min. Et sted, hvor jeg kan sidde med min kaffe og en god bog, hvor jeg kan være ude, uden at skulle hjemmefra. Længslen melder sig allerede i april og forsvinder først rigtig hen imod oktober, men heldigvis har vi en super hyggelig gård. Den kan ind imellem forekomme noget kaotisk, men det er et positivt kaos, da det er en masse glade børn, der cykler, løber, råber, spiller bold etc. Det kan også på solskinsdage som denne være svært at finde plads, men for det meste lykkedes det, og de fleste er flinke til at dele stol- og bordplads. En veninde, som bor i samme gård, og jeg og vores tilsammen fire børn, startede grill-sæsonen her til aften. Og hvilken start, grill-Bill kunne ikke have gjort det bedre. Pekfekte kul, kød og en masse gode salater (salaterne havde grill-Bill nok sprunget over) og så ellers bare hygge og snak til langt over børnenes normale sengetid. Efter en aften som denne, er det svært at være andet end glad.

One thought on “Hygge i gården

Skriv et svar

