Træt, men utrolig lykkelig

Hvilken 1. maj. Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle ende med at være så lykkelig over, at min datter valgte at lade sig konfirmere. Vi havde en vidunderlig dag. Hatten af for de to præster i Flintholm Kirke – Annette Molin Schmidt og Martin Bendixsen Rønkilde. Min datter har nydt deres konfirmationsundervisning, der har bestået af en række workshops og gudstjenesten i lørdags var utrolig god. Der blev talt til de unge og med udgangspunkt i deres verden. Jeg tror, vi var mange, der havde lyst til at klappe efter Annettes prædiken, fordi den var så utrolig god og vedrørende. Den efterfølgende fest var præcis som den skulle være. Der var en vidunderlig stemning. Og mest af alt har det været så utrolig dejligt at samarbejde med min datters far og hans kæreste om at arrangere denne ganske særlige dag. At bringe alle de mennesker, der betyder noget i hendes hverdag sammen og vise hende, hvor rigt hendes liv rent faktisk er. Hvor mange vi er, som holder så uendeligt meget af hende. Og jeg nød at møde hendes nye familie, som har taget så godt imod hende og hendes lillebror, hvilket jeg alle dage vil være dem dybt taknemmelig for.

2 thoughts on “Træt, men utrolig lykkelig

Skriv et svar

